Klantdata direct bij de hand wanneer u gebeld wordt

Stel u eens voor! Bij ieder inkomend gesprek is alle data direct voor handen nog vóórdat u de lijn aanneemt. Trimaxx in Venlo kan u helpen om uw CRM-systeem (of financiële database) te koppelen aan uw telefooncentrale. Hierdoor zien uw medewerkers direct wie er belt en wordt er relevante informatie uit het CRM-systeem getoond.

Uw CRM-systeem fungeert dus als telefoon.

Door het bouwen van een koppeling wordt informatie uit uw CRM-systeem automatisch opgehaald en getoond op het scherm van uw medewerkers. Deze heeft dan direct zicht op de actuele klanteninformatie. Er zijn vele mogelijkheden om deze koppeling te maken. Voor specifieke vragen en randvoorwaarden staan onze specialisten u graag te woord.

Wilt u klantvriendelijker de telefoon opnemen?

Door gebruik te maken van de informatie in uw CRM-systeem verhoogt u de tevredenheid van klant en medewerker. Bespaar tijd en geld met een oplossing die 3CX te bieden heeft door uw CRM-systeem te koppelen aan uw telefooncentrale. Houdt focus op zaken waar uw organisatie in uitblinkt.

Trimaxx helpt uw organisatie graag met het optimaliseren van uw processen door krachtige telecomoplossingen.

Tijd besparen?

Klantdata direct bij de hand wanneer u gebeld wordt. Door uw CRM te koppelen met uw telefooncentrale

icoon klantenservice TrimaxxBelgemak
icoon CRM notitie koppeling met de telefooncentraleBel notitie koppelen
icoon snelle herkenning van de bellerHerken de klant

Met één klik een klant uit uw CRM-systeem bellen (Click-to-Dial) biedt gemak en bespaart tijd bij het bellen naar klanten.

Maak tijdens het gesprek een bel notitie waarin automatisch dag en bel tijdstip staan en koppel dit eenvoudig aan het klantdossier.Belt een klant? Dan verschijnt een pop-up met klantinformatie op uw scherm. Klik op de pop-up en de klantenkaart in het CRM-pakket gaat open.

 

Interesse in een koppeling, maar heeft uw organisatie nog geen 3CX telefooncentrale? Of wilt u weten of een integratie van vaste en mobiele telefonie via Cloud of fysieke telefooncentrale wat voor u is?

Dan komen wij graag langs voor een demonstratie, bel of mail ons om een afspraak te maken.