Wij geloven in flexibele oplossingen die schalen met uw organisatie.
We zorgen dat u flexibel kan inspelen op veranderingen door gratis minuten/sms of mobiel data met collega’s te delen en hierdoor hoge buiten bundel kosten te voorkomen.
Wat complex is maken we eenvoudig. Zodat onze klanten zich kunnen richten op de zaken die écht belangrijk zijn. En als onze klanten het even niet meer weten, dan staan we voor ze klaar met snelle en kundige service.

Upload de laatste drie facturen van uw huidige provider. Aan de hand van deze facturen maakt Trimaxx een analyse.
Wij nemen uw privacy serieus en gebruiken uw bedrijfsgegevens alleen om een passend en scherp aanbod te kunnen bieden.
Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op!
Na de analyse van de facturen komt Trimaxx met een scherp aanbod.
Yes, bedankt! Offerte is akkoord en Trimaxx gaat alles in gang zetten!
Trimaxx regelt opzegging, het nummerbehoud, activatie van de nieuwe nummers en houdt u op de hoogte van het hele proces.
Bekijk onze voordelige pakketten en maak uw keuze.

- SIM Only met looptijd van 1 maand
- Onbeperkt bellen en SMS
- Data delen onder collega's
- Data wordt verdubbeld

- SIM Only met looptijd van 1 maand
- Onbeperkt bellen en SMS
- Data deelbaar onder collega's

- SIM Only
- Onbeperkt bellen en SMS
- Grote en onbeperkte data bundels

- Flexibele looptijd
- Onbeperkt bellen en SMS
- Data delen onder collega's
- Zeer scherp geprijsd
- Maakt gebruik van het KPN-netwerk

Meest gestelde vragen
- Welk abonnement past het beste bij mijn organisatie?
Goede vraag! Hiervoor is er de mogelijkheid om facturen van uw huidige provider in te dienen, aan de hand van deze facturen maakt Trimaxx een aanbod.
- Kan ik mijn eigen telefoonnummer meenemen als ik overstap naar Trimaxx?
Absoluut! U kunt uw vaste vaste en mobiele telefoonnummers uiteraard behouden en hier eventueel eenvoudig nieuwe nummers aan toevoegen.
- Ik ga uit dienst en wil mijn mobiele nummer behouden, kan dat?
Ja zeker, is uw bijna ex-werkgever hiermee akkoord? Laat ons dit weten door een e-mail te sturen naar support@zeroplex.nl en wij verstrekken je de stappen die je moet doorlopen.
- Mag ik tussentijds mijn databundel aanpassen?
Hier zijn verschillende mogelijkheden, informeer hierna bij onze supportdesk
- Wordt mijn huidige mobiele telefonie contract door jullie opgezegd?
Ja, wij regelen de overstap voor u!
Wilt u graag geadviseerd worden?
Wat complex is maken we eenvoudig. Zodat onze klanten zich kunnen richten op de zaken die écht belangrijk zijn. En als onze klanten het even niet meer weten, dan staan we voor ze klaar met snelle en kundige service.
Neem contact op