Een gebruiksvriendelijke telefooncentrale
Trimaxx levert een geavanceerde en gebruiksvriendelijke telefooncentrale vanuit de cloud. (Video)-bellen en chatten met collega’s en klanten was nog nooit zo eenvoudig. Of u nu werkt vanaf kantoor of vanuit huis, onze centrale en apps zorgen voor een optimale bereikbaarheid.

Integratie met computer of laptop
Efficiënte communicatie begint met zien en gezien worden. Daarvoor krijgt elke medewerker in het standaard pakket automatisch toegang tot de integratie op de computer.
- Ontwikkeld voor thuiswerken, altijd zicht op beschikbaarheid
- Eenvoudig doorverbinden
- Collega’s kunnen onderling chatten

Altijd bereikbaar via een mobiele app
Met zakelijke VoIP-apps kunt u klanten doorverbinden naar collega’s zonder dat u hen hoeft te vragen een ander nummer te bellen.
- Vast nummer op mobiel met VoIP voor Android en iOS
- Overal bellen met uw eigen vaste nummer
- Gemakkelijk in gebruik en beheer

CRM-integratie: weet wie er belt
Met een CRM-integratie verkrijgt u een totaalinzicht in uw belverkeer. U zult gelukkigere klanten hebben, meer oproepen afhandelen en meer verkopen!
- Weet wie er belt voordat u de telefoon opneemt
- Bespaar tijd en laat een goede indruk achter
- Automatisch nieuwe klantrecords
Onze prijslijsten
Bekijk hieronder onze prijslijsten
Meer voordelen van onze vaste telefonie oplossing

Videovergaderingen: met collega's of relaties.

Callcenter functionaliteit: wachtrijen, keuzemenu's en toffe wachtmuziek.

Naadloze synchronisatie met Microsoft 365: Synchroniseer uw status met uw agenda en uw contacten met uw 3CX-telefoonboek.
Meest gestelde vragen
- Wat moet ik doen bij een telefonie storing?
Ondervindt u problemen met bellen? Slechte gesprekskwaliteit? Dit kan diverse oorzaken hebben. Neem contact op met de servicedesk!
- Ik werk thuis en wil bellen met mijn vaste telefoonnummer van de zaak, gaat dat?
Ja zeker, ons VoiceHosted systeem heeft een app (iOS of Android) ontwikkeld voor uw smartphone. Koppelen via een QR code en klaar om te bellen.
- Belasten interne gespreken de internetverbinding?
Nee, door instellingen in de server worden de telefoon gesprekken herkent als intern gesprek en wordt het gesprek via de kortste weg doorgestuurd.
- Kan ik mijn eigen telefoonnummer meenemen als ik overstap naar Trimaxx?
Absoluut! U kunt uw eigen vaste en mobiele telefoonnummers uiteraard behouden en hier eventueel eenvoudig nieuwe nummers aan toevoegen.
- Wordt mijn huidige telefonie contract door jullie opgezegd?
U bent zelf verantwoordelijk voor het opzeggen van uw huidige contract, denk erom dat u wel een bevestiging ontvangt van uw oude provider. Wij ondersteunen en begeleiden u graag in dit proces. Wij hebben model opzeg-formulieren klaarliggen die we samen met u zouden kunnen invullen en opsturen.
Wilt u graag geadviseerd worden?
Wat complex is maken we eenvoudig. Zodat onze klanten zich kunnen richten op de zaken die écht belangrijk zijn. En als onze klanten het even niet meer weten, dan staan we voor ze klaar met snelle en kundige service.
Neem contact op