Medewerker aan het woord: Ton van den Broek

Het team van Trimaxx kent haar klanten natuurlijk door en door. Maar kennen de klanten ons wel? Daarom wil Trimaxx graag de gelegenheid geven om eens in de zoveel tijd de medewerkers voor te stellen. Vandaag aan het woord: Ton, project specialist.

KLANTCONTACT IS TOCH ECHT HET LEUKST

“Sinds 1 januari 2020 werk ik bij ZeroPlex als Project Specialist. Vorige zomer heeft ZeroPlex haar telecomdiensten uitgebreid door Trimaxx over te nemen. Het managen van projecten sloot prima aan bij mijn kennis en belangstelling. Het sociale aspect van veel klantcontact trok mij aan, ik kan zo mijn expertise verbreden door diverse interessante telecom-projecten. Zo heb ik de interne switch gemaakt van de software naar de telecom.

Als Project Specialist ben ik verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van telecom-projecten. Voor deze projecten maak ik bedrijfsanalyses, offertes, projectplannen, diverse rapportages en houd ik  de scope, tijd, geld en kwaliteit nauw in de gaten. Ik ben het aanspreekpunt en sparringpartner op het gebied van telecom voor zowel klanten als het interne team.

Het leukste vind ik de interactie met onze klanten! 😊 Denk hierbij aan het sparren met nieuwe en bestaande klanten over welke telecomoplossing het beste is voor hun onderneming. Elke onderneming is uniek, dat maakt dat elke call flow of offerte een persoonlijke “touch” nodig heeft. Een perfecte call flow zorgt ervoor dat geen oproep verloren gaat en de beller zo snel mogelijk de juiste persoon aan de lijn krijgt.

Mijn werkzaamheden zijn zoal: het opstellen van call flows en het maken van offertes op maat naar aanleiding van een bedrijfsanalyse. Ook verzorg ik instructie-trainingen (online of op locatie), het up-to-date blijven met Telecom-ontwikkelingen en inkoop van hardware.

Kortom, ik denk graag mee over de juiste inrichting van de Telecom, maar ook verder binnen de gehele ICT-omgeving van een bedrijf om daarmee een totaaloplossing kunnen bieden.

ALLES ONDER EEN DAK

ZeroPlex / Trimaxx is de partner die klanten vooral verder wil helpen, bijna niets is onmogelijk.

Alles zit onder één dak en dat zorgt ervoor dat er snel geschakeld wordt en expertise op alle deelvlakken binnen handbereik is. Niet alleen voor klanten, maar ook onderling. Er is nauwelijks een scheiding tussen de afdelingen, waardoor iedereen veel van elkaar leert. Kennis opdoen van telefonie, de wereld van IT, die nooit stil staat en leren van onze klanten. Dinsdag zit je aan tafel bij een vakantiepark, woensdag bij een groot logistieke speler, donderdag zorg je dat een migratie bij een fysiocentrum goed verloopt en vrijdag verzorg je een online-training voor een marketingorganisatie.”

Kom erbij!

Ben je enthousiast geworden en denk je helemaal in ons team te passen? We zoeken het hele jaar door nieuwe collega’s en hebben stageplekken voor afstudeerders beschikbaar. Kom vooral een keer bij ons op de koffie! Stuur ons direct een bericht of bel ons! 😉